Що робити новому керівництву Держрибагентства для забезпечення сталого розвитку галузі рибного господарства України (Частина 15 – громадські організації)

AvatarОпубліковано at 21.05.2020
144 0

Що робити новому керівництву Держрибагентства для забезпечення сталого розвитку галузі рибного господарства України (Частина 15- громадські організації)

На даний час галузь рибного господарства України для виходу з довготривалої кризи потребує повної мобілізації законодавчих,

адміністративних, виробничих, кадрових, фінансових, а також громадських ресурсів.

Громадські організації галузі виконують свою роль відносно стримування галузевої корупції. Але явних успіхів ця робота поки ще не має. Розгул корупції продовжується під різноманітними приводами с одночасною розробкою нових злочинних схем.

Також немає успіхів і в сприянні розвитку рибного господарства тому, що громадські організації:

  • Не допускали до тих правових документів , які складали основу корупції.
  • Не допускали до участі у конкурсних відборів керівних кадрів галузі.
  • Ретельно вибирали громадські організації в Громадську раду при Держрибагентстві за ознакою лояльності до галузевої влади.
  • Сприяли (активно) приходу до влади в Громадську раду при ДАРГ людей, які близькі до керівництва галузі.
  • Саботували роботу Громадської ради при ДАРГ різними способами (не від повідаючи на листи ГР, не надаючи розроблені нормативно-правові акти для надання згоди ГР, тощо).
  • Гальмували усі спроби Громадської ради при ДАРГ створювати Робочі групи і комісії з нагляду Режимів СТРГ.
  • Гальмували усі спроби Громадської ради при ДАРГ законно бути включеними до дорадчих органів Держрибагентства (Колегії, Науково-промислової ради, Науково-технічно ради).

Не зважаючи на всі перешкоди попередніх керівників Держрибагентства щодо спільної роботи, Громадська рада все ж таки надавала свої пропозиції щодо розвитку рибного господарства і робила це постійно.

Нажаль, лише мізерна і незначна по суті їх частина ледве виконувалася Держрибагентством і то не до кінця.

Ефективність роботи Громадської ради при Держрибагентстві всіх скликань, починаючи з 2008 р. методично зводилась нанівець, вивільняючи простір для процвітання корупції..

На ефективність роботи діючої Громадської ради при Держрибагентстві на протязі останнього року напряму впливали також деякі об’єктивні та суб’єктивні  обставини, а саме:

  1. Відсутність керівництва галуззю рибного господарства України, яке мало повновладні повноваження. Громадська рада не мала з ким працювати. Голови ДАРГ та його заступників не було. Якщо раніше Держрибагентство завжди дозволяло собі не відповідати на листи з пропозиціями громадської ради, то за цей час що з них взяти, коли галуззю керує одноосібно тимчасово виконуючий обов’язки?
  2. Короновірус, який вніс корективи в діяльність Громадської ради при ДАРГ, унеможливлюючи її планову роботу.
  3. Розчарування в Громадській раді, яка вже на протязі року не виконує своєї місії. Таке сталося з тими членами ГР, яки прийшли до її лав лише за лобіюванням свої власних інтересів та інтересів їх компанії. Саме ці обставини спостерігалися в ГР на протязі останніх 12 років. Ці раз очарування вилилися у неспроможність ГР зібрати кворум 20 лютого 2929 р. Тобто з 12 грудня 2019 р. ГР не прийняла жодного законного рішення на своєму офіційному засіданні. Якщо до 12 червня 2020 р не буде засідання ГР з кворумом, то Держрибагентство матиме законні підстави для розпуску ГР. Формування нової відбудеться вже без участі делегованих представників від діючої ГР
  4. Неспроможність керівних кадрів ГР протистояти організованій корупції ДАРГ і нового Міністерства енергетики та захисту довкілля України у зв’язку зі своєю політичною, професійною, а головне моральною незрілістю.
  5. Невідповідність цілей і завдань, які стоять перед рибним господарством України на сучасному етапі та застарілого по своїй суті Положення про ГР ДАРГ, яке не дає змоги ГР ефективно сприяти сталому розвитку галузі.

Ці основні та інші обставини помітно знизили ефективність роботи ГР при ДАРГ.

Заради справедливості треба сказати, що ГР таки вдалося прийняти деякі рішення про написання у відповідні державні інститути доленосні листів. Активізація роботи та обґрунтована державницька позиції ГР сприяла подальшому вирішенню питань розвитку рибного господарства в окремих регіонах. Деякі рішення ГР також сприяли діяльності громадських організацій галузі в їх заходах по протидії місцевій корупції.

Після карантину, викликаного короновірусом, навряд чи ГР зможе зібратися в необхідній 50 % чисельності. Цьому буде сприяти перш за все, розчарування можливостями ГР, згідно її Положення (п. 3).

Новому керівництву Держрибагентства необхідно:

  1. Зрозуміти, що діюча Громадська рада при Держрибагентстві вже виконала свою місію, скоріше не виконала та і не зможе вже виконати, бо час втрачено, люди розчаровані та потреби в старій ГР у народу України вже немає.
  2. Розпустити Громадську раду при Держрибагентстві (за її згодою) та в найближчий час сформувати нову, члени якої будуть більш активними, дієвими і корисними для галузі. В Громадську раду при Держрибагентстві повинні прийти не просто ентузіасти своєї справи, які щиро бажають розвивати рибне господарство України, а й люди, які здібні непохитно протистояти навалі на них з боку корупції влади і керівництва ДАРГ у випадках виявлення злочинних схем.
  3. Врахувати усі помилки попередніх керівників Держрибагентства в питаннях організації спільної роботи щодо сталого розвитку рибного господарства (активні члени громадської ради з десятилітнім досвідом допоможуть керівництву ДАРГ в цих питаннях).

Основними завданнями нової Громадської ради при ДАРГ повинні бути наступними:

  • Активна участь представників ГР у роботі дорадчих органів Держрибагентства (Колегії, Науково промисловій раді, Науково технічній раді).
  • Активна участь представників ГР у роботі різноманітних комісій (кадрових, дисциплінарних та інших, сформованих за поточними потребами).
  • Активна участь представників ГР у роботі груп по розробці законодавства, контролю діяльності рибогосподарських підприємств, які працюють по Режимах СТРГ, аквакультури, тощо.

Тільки продуктивна спільна робота нового керівництва Держрибагентства та Громадської ради при Держрибагентстві зможе стати запорукою сталого розвитку галузі рибного господарства України.

Дивись статті:

«Ефективність роботи Громадської ради при Держрибагентстві»

http://fishindustry.com.ua/efektivnist-roboti-gromadsko%d1%97-radi-pri-derzhribagentstvi/

«Громадська рада при Держрибагентстві у вирішенні сучасних проблем розвитку рибного господарства України»

http://fishindustry.com.ua/gromadska-rada-pri-derzhribagentstvi-u-virishenni-suchasnix-problem-rozvitku-ribnogo-gospodarstva-ukra%d1%97ni/

«Идеологические основы политики Громадської ради при Держрибагентстві (ГР) 2019 г. созыва»

http://fishindustry.com.ua/ideologicheskie-principy-funkcionirovaniya-gromadsko%d1%97-radi-pri-derzhribagentstvi-2019-g-sozyva/

 

Avatar

Мегалодон

Ветеран галузі рибного господарства

Схожий пост

Що робити новому керівництву Держрибагентства для забезпечення сталого розвитку галузі рибного господарства України (Частина 1 – законодавство)

Створено - 15.05.2020 0
Що робити новому керівництву Держрибагентства для забезпечення сталого розвитку галузі рибного господарства України (Частина 1-законодавство) Так сталося, що восени 2019…

Що робити новому керівництву Держрибагентства для забезпечення сталого розвитку галузі рибного господарства України (Частина 12 – галузева наука)

Створено - 18.05.2020 0
Що робити новому керівництву Держрибагентства для забезпечення сталого розвитку галузі рибного господарства України (Частина 12 – галузева наука) Досягнення сталого…

Організація процесу відновлення рибопромислового флоту України

Створено - 19.04.2020 0
Організація процесу відновлення рибопромислового флоту України Відновлення рибопромислового флоту України є довготривалою важкою роботою керівництва держави, профільного Міністерства енергетики та…